راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جدایی باشو در بلبشوی استقلال| مقصد قائدی آاک آتن یا الغرافه قطر؟

  • کد خبر: ۷۷۵۰۳
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
جدایی باشو در بلبشوی استقلال| مقصد قائدی آاک آتن یا الغرافه قطر؟
مهدی قایدی در آستانه پیوستن به لیگ‌های عربی قرارگرفت، هرچند اخباری هم در خصوص پیوستنش به لیگ یونان و باشگاه آاک آتن مطرح شده است.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ داستان فروش مهدی قایدی که استقلال برای جبران هزینه‌هایش روی درآمد ترانسفر او حساب باز کرده است، هر روز عجیب‌تر می‌شود. مهدی قایدی، ستاره جوان آبی‌ها، با داریوش شجاعیان و یک مدیر‌برنامه که از دوستان نزدیک سردار آزمون است، این‌روز‌ها در امارات است تا شایعه فروش او بیش از‌پیش قوت بگیرد.


یونان؛ گزینه انحرافی

درباره فروش مهدی قایدی اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد. یکی از خبر‌ها داستان رفتن او به یونان است؛ ماجرایی که بیشتر به یک شوخی شباهت دارد، چرا‌که تیم‌های یونانی توان پرداخت ۲۰۰ تا‌۵۰۰‌هزار یورو را ندارند و باشگاه استقلال کمترین مبلغی که روی قایدی قیمت گذاشته، ۲ میلیون یورو برای تیم‌های اروپایی و ۳‌میلیون یورو برای تیم‌های حاشیه خلیج فارس است. با‌این‌حساب باور‌کردن این موضوع که مهدی قایدی به یونان می‌رود تا با احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد هم‌بازی شود، خنده‌دار به نظر می‌رسد.


یونان را باید از مقاصد احتمالی مهدی قائدی حذف کرد، اما مقصد این بازیکن کجاست؟ عده‌ای در فضای مجازی شایعه کردند فرهاد مجیدی به امارات رفته تا مقدمات فروش مهدی قایدی را فراهم کند، این در‌حالی است که پیش‌از‌این سرمربی استقلال گفته بود اجازه فروش قایدی را نمی‌دهد و باور‌کردنی نیست که سر‌مربی استقلال خودش مأمور فروش ستاره تیمش شده باشد.


قایدی دوباره شاگرد استراماچونی می‌شود؟

شنیده می‌شود مهدی قایدی، ستاره جوان تیم استقلال، به احتمال زیاد در چند روز آینده با عقد قراردادی به ارزش ۳‌میلیون یورو به الغرافه خواهد پیوست و مجدد شاگرد استراماچونی خواهد شد. با‌این‌همه به نظر می‌رسد عده‌ای عامدانه تلاش می‌کنند این ماجرا مبهم جلو برود، چرا‌که باشگاه استقلال در تلاش است قبل از آنکه با باشگاه قطری وارد مذاکره شود، سایر پیشنهاد‌های احتمالی را نیز بررسی کند. شایعه شده اشخاصی در باشگاه استقلال تمایل ندارند مهدی قایدی راهی الغرافه شود و در تیم استراماچونی بازی کند.

 

البته هنوز استراماچونی یا مدیران الغرافه به‌طور‌رسمی اعلام نکرده‌اند خواهان جذب مهدی قایدی هستند، اما ماجرا از جایی جذاب می‌شود که عده‌ای با‌وجود داشتن پیشنهاد از قطر در حال بررسی راه‌های دیگر برای فروش مهدی قایدی هستند. در‌همین حال برخی رسانه‌ها از تمایل الغرافه به خرید مهدی قایدی خبر داده‌اند، اما این خبر هنوز حالت رسمی پیدا نکرده است. هفته گذشته یکی از مدیران استقلال در گفتگو با خبرنگاران مدعی شده بود قایدی هیچ پیشنهادی از تیم قطری ندارد؛ اما حالا در آستانه آغاز رسمی نقل‌و‌انتقالات، سفر قایدی به امارات نمی‌تواند بی‌ارتباط به ماجرای فروش او به یک مشتری جدید باشد.


خوش‌حالی رسانه‌های سعودی از خبر انتقال قایدی

رسانه سعودی اسپورت، جدایی مهدی قایدی از استقلال و پیوستن او به تیم قطری را هدیه‌ای گران‌بها از‌سوی ایران به الهلال عنوان کرد. این وب‌سایت در گزارشی با این موضوع نوشت: الهلال پیش از رویارویی با استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هدیه گران‌بهایی دریافت کرده است؛ چرا‌که بهترین بازیکن این تیم پیش از مصاف با الهلال، استقلال را ترک می‌کند.

 

در ادامه این گزارش آمده است: مهدی قایدی، ستاره درخشان و ملی‌پوش تیم ملی ایران، شهر تهران را ترک کرده است تا انتقال خود به یک باشگاه قطری را تکمیل کند و رسانه‌های ورزشی اعلام کردند که استقلال با فروش قایدی به باشگاه قطری با قیمت ۳‌میلیون دلار موافقت کرده است. قایدی یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای آبی پوشان در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود که در همان مقطع هم مشتریان زیادی از بین کشور‌های عربی پیدا کرده بود.


شباب الاهلی، جدیدترین مشتری باشو

با اینکه همه اخبار حاکی از انتقال قایدی به قطر است، اما دیروز گمانه‌زنی‌های عجیبی از امارات به گوش رسید. شنیده‌ها حاکی از این است که مهدی قایدی، در آستانه پیوستن به شباب‌الاهلی امارات است. باشگاه شباب الاهلی امارات در حال انجام مذاکرات برای جذب مهدی قایدی است تا جایگزین ماشاریپوفی شود که به النصر عربستان برگشته است. فرهاد مجیدی باتوجه به روابط خود، واسطه این مذاکره بوده است. لیگ امارات به‌تازگی واژه مجعول را از نام لیگ خود حذف کرده است و بازیکنان ایرانی مشکلی برای پیوستن به این لیگ ندارند. حالا به نظر می‌رسد ستاره جوان آبی‌ها اولین بازیکن ایرانی بعد از ۸ سال باشد که راهی امارات می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->